zaterdag 9 juli 2016

Baby's baby's baby's!

Op een gegeven moment bereik je zo'n leeftijd waarbij iedereen om je heen aan kinderen lijkt te beginnen. En daar zit ik nu middenin! Super leuk, lief en schattig al die kleine wondertjes en bij de geboorte van deze kleine wondertjes horen dan ook cadeautjes. En cadeautjes kopen is leuk, maar zelf maken vind ik nog veel leuker!

Zo kwam het dat bij de geboorte van Jelte dat het eerste baby-pakket werd samengesteld. In dit pakket heb ik een omslag deken gemaakt, een gewoon slabbetje en een zeverslabbetje,  een 'burp-cloth' (hoe noemen we dat? Een boertjes-doek? ) en twee olifanten knuffeltjes.



De stoffen kwamen van de Stoffenzaak Hoofs uit Den Bosch en het zijn een grijs katoentje met een sterretje en een superzacht stofje (waarvan ik de naam niet meer weet) in mintgroen met witte stipjes. Ik werkte hem af met een wit paspel en de naam van de kleine in lichtgrijze flex.

De slabbetjes en burp-cloth hebben een grijze badstof aan de achterzijde en de olifantjes zijn in dezelfde stoffen als de wikkeldoek. 
Aangezien er ondertussen weer wat andere dames ook in blijde verwachting zijn, kan ik binnenkort weer nieuwe cadeau-pakketten samenstellen!

Liefs,
Milou






Geen opmerkingen:

Een reactie posten