dinsdag 30 augustus 2016

Party party!



Jeugdland bestaat dit jaar alweer 20 jaar! En wat is het toch een super leuke kindervakantieweek elk jaar! Als sinds het begin ben ik elk jaar van de partij en ook dit jaar was het een week vol plezier! En dat goede weer maakte het natuurlijk nog fantastischer!



En bij een feestje hoort natuurlijk ook feestelijke kleding. Voor deze gelegenheid ben ik dan ook achter de naaimachine gekropen om te zorgen dat de hoofdrolspelers tot in detail feestelijk zijn! Ik had al een kleine preview gegeven op mijn IG, maar hier dan de volledige foto's.






De kleding werden her en der geleend en gekocht, maar de heren kregen van mij een stropdas met het nieuwe logo en de dames een mooie strik voor in het haar. Het logo werd middels een mal op de stropdassen gezet met glitterpennen voor textiel. De witte stropdas kreeg ook nog rhinestones in de kleuren van de petten die tijdens de week werden gedragen (Geel, Groen, Rood en Blauw).

Het was een geslaagd feest!




Liefs,
Milou





Geen opmerkingen:

Een reactie posten