woensdag 1 februari 2017

Big and little sister!




Een klein maandje geleden werd kleine Ilvie geboren. Dit kleine meisje heeft ook een grote zus, welke rete-trots is op die kleine. En dus was er al snel het idee om matchende grote zus-kleine zus t-shirts/rompertje te maken.



En dus werden er een t-shirt en rompertje gekocht en werd de ScannCut weer aangezet. Wat een heerlijk apparaat is dat toch!











Na een avondje gespeeld te hebben in het ontwerpprogramma kwam er deze afbeelding uit. Ik koos een beetje girly, sierlijk lettertype en omdat een beetje glitter altijd goed is, maakte ik de sterren van glitterflex.




Het andere kadootje wat ik maakte was een naamslinger. Misschien zag je die al voorbij komen op Facebook of Instagram, maar deze maakte ik van katoenenvlaggetjes met een geflockte naam. De slinger werd verder versierd met strikjes, knoopjes en vlindertjes. Ondertussen zijn er al meerdere slingers gemaakt voor andere babytjes, deze zie je binnenkort hier op de blog verschijnen (maar ze moeten eerst cadeau worden gedaan natuurlijk).



De naamslingers zijn ook te koop, dus kijk gauw op mijn FB of Etsy, of stuur me een persoonlijk berichtje. Wil je ook zo'n leuk t-shirt, dat kan ook! Stuur me dan een berichtje, want deze staan (nog niet) op FB of op Etsy. 

Liefs,
Milou




Geen opmerkingen:

Een reactie posten