woensdag 8 maart 2017

Ook al ben ik groot en jij nog zo klein, ik wil je nieuwe vriendje zijn.

Zoals ik al eerder zei, zijn er in de afgelopen maanden veel baby'tjes geboren in mijn omgeving. Ik liet in deze post al zien dat ik een naamslinger en rompertje had gemaakt en in deze post verschillende andere baby-kadootjes, zoals een slabbetje. De volgende kadootjes werden onlangs afgeleverd, de overeenkomst? De olifantjes!

Helaas niet van alle presentjes een even goede foto kunnen maken, mijn excuses, maar zo krijg je wel een beetje een beeld van wat ik heb gemaakt.




Voor het meisje Sia werd er een olifantje voorzien van naam.

Een erg vrolijk olifantje met dat roze en blauw! Ik kreeg al snel een foto dat de kleine meid ermee aan het spelen was, dus ik vermoed goed geslaagd!




Voor Linde heb ik twee rompertjes bedrukt. Één rompertje met roodkapje en de andere met de tekst "Future Twirler".

Daarnaast ook een grijs olifantje bedrukt met de naam van de kleine meid en haar geboortedatum. (Zoals je kon zien was dit cadeautje een beetje vertraagd ;) )








Voor Teun werd er ook gekozen voor een grote olifant waar de zijn naam op kwam te staan. Het kleine olifantje werd erbij gegeven.

Ook de stoere slab van spijkerstof werd voorzien van zijn naam. Samen ook een erg leuk kadootje geworden, al zeg ik het zelf.











Liefs,
Milou


Geen opmerkingen:

Een reactie posten