woensdag 10 mei 2017

Tour du jour.. ohnee Tour shirt ;)

De Tour de France gaat nog even duren (1 juli voor de fans ;)), maar ik maakte wel een Tour shirt! Namelijk de versie van La Maison Victor.

Vriendlief draagt naast z'n overhemden en polo's ook graag af en toe een long sleeve. En hij kon er echt nog wel eentje bij hebben!

Ik vond een mooie donkerblauwe tricot bij Textielstad in Tilburg en samen met een zwarte boord leek me dat een mooie combinatie.

Het is een makkelijk model dat ook snel in elkaar zit en dankzij de zachte tricot vind vriendlief hem ook prettig dragen. Gelukkig maar, want anders blijft ie in de kast liggen ;)




Ik twijfelde eerst over een zakje op de borst, maar uiteindelijk toch voor een print gekozen. Zonder heeft ie helaas een vrij hoog pyjama-gehalte :(

Na een kleine zoektocht op internet vond hij een voorbeeld wat hem aansprak en deze maakte ik vervolgens in de ScannCut software na. We wilden eerst 1 kleur flex doen, maar wilden beide wat anders (hij licht en ik donker), en dus werden de kleurtjes gewoon gecombineerd! En eigenlijk is dat nog wel het leukste!


Uit de uitsnede van de applicatie hield ik ook nog twee sterretjes over. Deze heb ik als klein detail op de achterkant gezet. 


Liefs,
Milou

Patroon: Tour shirt (La Maison Victor)
Stof: donkerblauwe tricot (Textielstad), boordstof (Driessenstoffen)

Applicatie: flexfolie (Bea's Hobbyplaneet)




2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel leuk uit! Goeie teamwerking ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! En ja dat ging hartstikke goed samen! 😄

      Verwijderen