woensdag 22 november 2017

Bloemen/bruidsmeisjes - De voorbereidingen, deel 2

Zoals jullie hier hebben kunnen lezen ben ik afgelopen zomer ten huwelijk gevraagd. De voorbereidingen zijn in volle gang en één van de eerste zaken die ik wilde regelen waren mijn getuigen en onze bloemen/bruidsmeisjes. De getuigen heb ik natuurlijk ook op een speciale manier gevraagd, hoe? Dat lees je hier.

Vandaag deel 2 van de voorbereidingen, de bloemen/bruidsmeisjes!



Deel 2:
Zoals jullie misschien wel weten hebben mijn broer en schoonzus twee schatten van dochtertjes. Al heel snel in de voorbereidingen wisten mijn vriend en ik dat we hen wilden vragen om onze bruids/bloemenmeisjes te zijn.

Om de meisjes te vragen heb ik twee puzzeltjes laten maken met de tekst: '#naam, wil jij ons bloemenmeisje zijn?'.


Met de ScanNCut heb ik hun initiaal uitgesneden uit roze glitterfolie en deze op een houten doosje gelijmd. De puzzel heb ik losgemaakt van het kader waarin ik het ontving en hierin gedaan.


De meisjes vonden de puzzel een beetje lastig maar met hulp van papa en mama konden ze de puzzel maken (papa en mama waren misschien nog wel enthousiaster met het puzzelen ;) ).




De meisjes zijn nog een beetje jong om het te begrijpen, maar als ze een prinsessenjurk aan mogen willen ze vast de bloemetjes strooien volgend jaar! En dus ook missie 2 is geslaagd!

Liefs,
Milou


Doosjes: Xenos
Puzzel: Hema






Geen opmerkingen:

Een reactie posten