woensdag 1 november 2017

I said Yes! - De voorbereidingen, deel 1


Afgelopen zomer was een hele memorabele vakantie voor ons. Mijn vriend heeft mij namelijk ten huwelijk gevraagd! En ik heb natuurlijk Ja! gezegd :)



Het is ondertussen een beetje bezonken en dus kan het plannen en organiseren beginnen. Twee zaken die geregeld moesten worden waren natuurlijk de getuigen en bruids/bloemenmeisjes vragen. Vandaag deel 1!




Deel 1:
Ik wil heel graag mijn lieve broer en zusje als getuigen, maar wilde ze wel op een speciale manier vragen. Daarom maakte ik voor beide een klein presentje wat ze ook op de dag zelf straks kunnen dragen.

Ik bedrukte een blauw en roze zakje met de tekst: 'My 'I do' would not be the same without you'. En in dit zakje had ik een houten doosje met venster gedaan.


Voor mijn zusje had ik oorbellen met pareltjes gevonden en voor mijn broer manchetknopen met de tekst 'Brother of the Bride'.


Het sieraad was al zichtbaar als ze het doosje uit het zakje haalden, maar pas wanneer ze het doosje openden zagen ze de tekst waar ik vroeg of ze mijn getuigen wilden zijn.


Zowel broer als zus vonden het een hele eer dat ze zijn gevraagd en wilden heel graag deze taak op zich nemen. De reactie van beide was echt prachtig om te zien :) Missie 1 geslaagd!


Het duurt nog wel even, maar de eerste stappen zijn gezet..En die voorbereidingen zijn stiekem heel erg leuk om te doen! Nu nog die jurk, een locatie, de taart, de ringen, de...... (pff, de lijst is lang genoeg!).


Liefs,
Milou














1 opmerking: