zondag 31 december 2017

Op de valreep: the best of 2017!

Het is wat stiller op de blog, maar zo op de laatste dag van het jaar wilde ik toch even terugblikken op 2017. Wat een mooi en creatief jaar is het geweest!

In januari maakte ik onder andere deze Lora jurk met een ritssluiting op de rug. Nog steeds een fijn model om te maken en te dragen! Ook de blauwe versie uit maart werd door jullie gewaardeerd!


In februari maakte ik wat rokjes voor mezelf uit een halve meter en hier kreeg ik van jullie hele leuke en lieve reacties op! Ik ben benieuwd wie ze ondertussen ook heeft gemaakt?!?



In april haalde ik de lente in huis met deze vrolijke bloemenslinger. Ik denk dat ik hem komend jaar ook weer ophang, hij blijft leuk! In mei maakte ik onder andere mijn (nu) aanstaande (och wat klinkt dat toch bijzonder!) blij met dit shirt.


In juni bestond deze blog 1 jaar en dat vierde ik met een give-away. En wat een leuke reacties kreeg ik daar op! Een maandje later maakte ik voor de nichtjes deze uiterst zoete jurkjes, die ze nog steeds met plezier dragen.



In augustus liet ik jullie de bruidstassen zien die ik voor mijn vriendin maakte. Komend jaar stap ik ook in het huwelijksbootje, dus dat is een goed excuus om nog zo'n mooie set te maken ;) September kwam, en ik showde hoe een projectje dat verkeerd liep toch nog leuk uitviel, met de Ramona jurk die rok werd.


Oktober was een rustige maand waar ik jullie liet zien dat kurk-leer ook heel erg leuk is om te gebruiken in tassen. Daar wil ik komend jaar dan ook zeker meer mee gaan doen! En in november maakte ik nog een keer jurkjes voor de nichtjes. Deze keer was het de Nivalis van Sofilantjes



December was het helaas stil op de blog wegens alle drukte hier. Maar dat betekent niet dat het stil gaat blijven! Ik heb al een heleboel gepland staan voor de komende weken (een sneak peak vind je op Instagram vandaag!), dus volg de blog, facebook of Instagram om niets te missen!

Voor nu wil ik jullie bedanken voor al jullie leuke reacties en wens ik jullie een hele fijne jaarwisseling toe! We zien/spreken elkaar weer in het nieuwe jaar!

Liefs,
Milou 
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten