woensdag 31 januari 2018

Stoere jongenskleding

Mijn vriendin heeft een hele stoere zoon van nu net 1 jaar en ze wilde graag een zacht broekje zodat hij lekker rond kon kruipen. Samen op de KreaDoe-beurs kwamen we deze leuke tractor-stof en kruisjes-stof tegen.


 Als broekje koos ik voor het Dalton patroon van La Maison Victor. Helaas had ik net niet genoeg om 2 identieke broekjes te maken, en dus verving ik 1 voorpandje voor een effen stof met een applicatie van de kruisjes stof.


Voor het shirtje koos ik voor de Ringer Tee van Brindille & Twig. Die zag hier ook al voorbij komen in Jokie-stof. Een fijn (gratis!) patroontje en in zoveel maten dat je even vooruit kunt!


Liefs,
Milou


Patroon: Dalton broekje (LMV), Ringer Tee (Brindille&Twig)
Stof: Tricot (Stoffen kraam van KreaDoe (helaas niet terug kunnen vinden van wie de kraam was)), boordstof (Driessenstoffen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten