woensdag 7 februari 2018

Een krabbentasje voor de confetti!

Julius ging naar de Vastenavond in 't Krabbegat (aka Bergen op Zoom). En bij de vastenavond (of Carnaval) hoort natuurlijk ook confetti gooien! En dus vroeg zijn moeder of ik een confetti-zakje kon maken.



Zulke tussendoor-projectjes zijn altijd leuk om te maken. Want een klein beetje werk geeft snel resultaat en ook nog een heel blij jongetje!


Ik maakte het zakje van zwarte canvas stof die ik had liggen en nam als inspiratie een knikkerzakje. Ik lockte wel alle randen om te voorkomen dat ze teveel gingen rafelen. Aan de bovenkant maakte ik twee tunnels voor het koord. Zo kan het tasje ver genoeg open, maar ook helemaal dicht zodat Julius geen confetti kan verliezen.


Aangezien hij naar het Krabbegat ging, moest er natuurlijk een krab op komen. En dus sneed ik uit flexfolie een krab uit en drukte deze erop. Ook z'n naam kwam met flex- en flockfolie (zodat je een klein schaduwrandje krijgt) op het tasje te staan.


Julius was er klaar voor! Hij kan Vastenavond gaan vieren!


Wil je ook zo'n krabbentasje? Of misschien met het teken uit jouw stad of dorp? Dat kan! Voor €7,50 maak ik er ook één voor jou! Stuur me een berichtje via info@aemilia.nl of via Facebook.

Liefs,
Milou


Geen opmerkingen:

Een reactie posten