woensdag 18 april 2018

Een dagje shoppen op het stoffenspektakel in den Bosch


Vandaag (18/4/2018) was het Stoffen Spektakel in Den Bosch. Net als vorig jaar ging ik met mijn vriendin Marlon erheen. Gewapend met een kinderwagen met kinderen, een trolley wagentje, en een 'boodschappenlijstje'  wandelden we de Brabanthallen in.


Toen we binnen liepen knipperde we eerst even met onze ogen, voordat we overgingen op het bedenken van een route door de hal. Er staan op zo'n stoffenspektakel zoveel kramen en er liggen zoveel mooie stoffen dat het moeilijk is om je in te houden. Om ervoor te zorgen dat we alles zouden zien liepen we eerst een rondje langs de kramen, al foto's makend van de leukste stofjes.


Met een filmpje erbij was het gelukkig
goed vol te houden voor de kleine dames!

Na wat drinken en een lunch konden we overgaan tot het kopen van allerlei mooie stoffen! En... hier is de opbrengst van vandaag, van ons beiden wel te verstaan, dus we hebben ons best ingehouden al zeg ik het zelf! ;)


Zover ik nog wist, heb ik de verkopers erbij gezet, maar helaas heb ik niet overal goed opgelet, excuus!

Deze okergele papegaaien stof was een van de eerste stofjes die we tegenkwamen. Ik wil er de Osaka jurk van LMV (editie maart/april 2018) maken.


Dit mintgroene stofje met paardenbloemen vond ik bij Hartman Modestoffen. Het is een tricot en ik wil hier een Nivalis dames (Sofilantjes) van maken met een korte mouw en misschien een kraagje.


En deze denimstof was ook gelijk een eye-catcher. Er waren verschillende versies van het borduurwerk, dus we hadden keuze genoeg! Van deze stof wil ik de Madeline jurk maken van LMV (sept/okt 2017).


Daarnaast haalde ik deze stoffen (allemaal katoentjes) op bij de kraam van Driessen Stoffen. Ik had online een bestelling gedaan omdat ik zeker wilde weten dat ik deze stoffen zou hebben. En dankzij Lisanne lag mijn pakketje klaar! Wat een service! Het is nog even een verrassing wat ik van deze stofjes ga maken :)



Genoeg stofjes om weer mooie dingen te maken! Ben jij al eens bij een stoffenspektakel geweest? En maak je ook een plan voordat je alle kramen induikt?

Wil je trouwens weten of het stoffenspektakel bij jou in de buurt komt? Check dan de agenda van het Stoffen Spektakel.

Liefs,
Milou



Deze post is op geen enkele manier verbonden aan het Stoffen Spektakel . De meningen in deze post zijn enkel mijn eigen en er worden geen affliated links gebruikt in deze post. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten