woensdag 23 mei 2018

Olifantjes baby pakket

Baby Sebastiaan werd onlangs geboren en zijn trotse oom en tante wilden graag een gepersonaliseerd cadeautje geven. En dus bestelden ze een geboortepakket bij mij. Na wat overleg werd er gekozen voor een superzachte lichtgrijze minky en een schattig olifanten katoentje.


Ik maakte een omslagdoek, waar kleine Sebastiaan helemaal ingewikkeld kan worden (scroll naar beneden om te zien hoe schattig dat er uit ziet!). Ook zette ik de naam erop met flock-folie.


Er werd ook een spuugdoekje gemaakt met het katoentje en een grijze badstof. Van dezelfde combinatie maakte ik ook een slabbetje.


Als laatste maakte ik twee olifanten-knuffeltjes, een grote en een kleine. Voor deze olifantjes gebruikte ik verschillende soorten stoffen, zoals katoen en badstof, maar ook tricot en fleece, waardoor Sebastiaan allerlei structuren voelt als hij ermee knuffelt. Er werd uiteraard ook een schattig staartje aan gemaakt.


De kersverse papa en mama waren heel blij met het pakket en ook baby Sebastiaan was tevreden!
Gefeliciteerd aan de ouders en heel veel geluk samen!


Ook een baby-pakket bestellen? Stuur me dan een berichtje via Facebook of info@aemilia.nl. 

Liefs,
Milou


Stof: Minky fleece, Katoen 
Fournituren: Paspel, kampsnaps







Geen opmerkingen:

Een reactie posten